Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Making more space at the table: how The New Yorker portrays family dynamics in its audiovisual content
Novaes Buffa, Fernanda ; Miessler, Jan (vedoucí práce) ; Géla, František (oponent)
The purpose of this study is to generate a debate about the portrayal of immigrant families in The New Yorker documentaries. The general objective is to understand how visual framing and the use of mise-en-scène elements such as set design, lighting and space, play a crucial role in communicating the representations of immigrant families and influencing the viewer's perception towards this group. In this study, the method used is close textual analysis on shots where family dynamics unraveled in seven documentaries featured in The New Yorker: Ale Libre; Guanajuato Norte; Seasons; Sing Me a Lullaby; Team Meryland; The Prince of Luna Park; and Yves & Variation. Findings indicate that immigrant families are, mainly, shown: 1) indoors, during the day; 2) with high-key lighting; and 3) with positive, closed, and deep space settings. The camera distance that appeared the most is "medium close-up". The findings advance how immigrant families are framed through mise-en-scène. This study contributes to the understanding that the portrayal of immigrant families in documentaries is a result of not only economic, social, political, and cultural tendencies and shifts, but also of elaborated constructions through mise-en-scène elements in a frame. This study has implications for research on film studies,...
Vývoj vizuální koncepce audiovizuálního díla
Lukomskaia, Valeriia ; Truhlář, Filip (vedoucí práce) ; Mezuláník, Radek (oponent)
Tato práce pojednává o procesu vytvoření vizuální koncepce od literární předlohy až po hotové audiovizuální dílo. Teoretická část se věnuje vysvětlení pojmu audiovizuální dílo, rozboru možnosti využití vizuálních výrazových prostředků a účinků, které by tyto prostředky měly na vnímaní diváka. Praktická část na příkladu studentského filmu Lovec demonstruje, jak získané teoretické poznatky mohou být aplikovány v praxi. Tato práce může sloužit jako příručka pro začínající režiséry a kameramany. Bude zajímavá i pro milovníky filmu, kteří chtějí nahlédnout na audiovizuální tvorbu ze specifičtějšího pohledu.
Výrazové prostředky reklamního videa
Zeman, Daniel ; Truhlář, Filip (vedoucí práce) ; Mezuláník, Radek (oponent)
Práce je zaměřena na teoretický popis nejzákladnějších výrazových prostředků audiovizuálního díla. Dokument se zaměřuje hlavně na prostředky související s jednotlivým záběrem, jako je například velikost záběrů, pohyb kamery, optická kresba nebo zmnožená expozice a také na nejzákladnější pravidla střihové sklady i skladby dramaturgické. U každé skupiny výrazových prostředků, přináší příklady užití těchto nástrojů v praxi reklamního videa. Poznatky z teoretické části jsou pak využity při analýze krátkého reklamního spotu. Video je rozebráno na jednotlivé záběry,u kterých jsou pak analyzovány různé skupiny výrazových prostředků. Po této analýze je provedena syntéza dat z jednotlivých záběrů a na základě těchto dat, jsou vyvozeny závěry o kvalitě a kvantitě výrazových prostředků v celém reklamním videu. V poslední části práce je rozebrán koncept reklamního videa pro svatební agenturu a celý dokument uzavírá vypracovaný storyboard krátkého předsvatebního spotu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.